Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Thanks for the day sayang.

Hari: Sabtu
Tarikh: 14.07.2012
Lokasi: Dataran Pahlawan and Mahkota Parade.
Masa: Around pukul 3.00pm-6.30pm.


Again spent-ING time lagi dengan dia. Al-maklumlah lepas nie kami nak berpisah again. InsyaAllah, weekend aku akan balik Melaka juga. Bukan jauh mana pun. Sebelum hang dengan dia, aku adalah dah mula mengemas bebarang sikit. Faktor pertama, aku terlalu EXCITED. Faktor kedua ialah parents aku sangat peka kalau macam nie. Dia kata, prepare awal-awal, nanti senang tak kelam kabut. K thanks Ayah, thanks ibu. 


Lepas zohor je terus gerak pergi Dataran Pahlawan. Mak dato, punyalah ramai orang. Macam ulat yang bergerak-gerak. Al-maklumlah, nie last sebelum nak puasa. So, ramailah juga yang keluarkan diri tadi. Hm, dah 2 bulan kami tak keluar ke sana. Kalau masa dia cuti kejap tu pun, kita orang lepak Melaka Mall je. Bila dah start meronda tadi, lutut semua dah goyang ;)


Walapun dia tak ada RAMBUT, tapi hati dia tetap ada dengan saya. Jiwang kan saya? Untung dia dapat aku yang macam nie. LOL! Hari pun merata juga cari kemeja si Katik nie. Bila dah ikutkan dia, so now aku dah tahu dia nie suka COLOUR BIRU. Kebarangkalian warna FAVOURITEnya. Bukan apa, majang je tengok baju benda first dia mesti akan pilih warna biru. Hehe, tapi sayangnya aku dah pilihkan warna hitam kemeja dia tadi. Tapi dia tak bantah apa pun tadi. Hikhik >,<


Cari baju pun dah sudah, tetiba dia buka mulut 'I nak cari jam la you'. Aku pun dengan selamba jawab, 'I pun you, jom cari'. Eh, memang pun aku nak cari jam. Sumpah tak tipu! Kebetulan sama pula. Nampak tak jodoh tu dah nak dekat. Hehe, seterusnya dia dengan sukarela menawarkan jam untuk aku. Ececeh, first time kot. Apak ah, berbunga hati aku. Buat kali kedua, dia pun request jam colour BIRU. K memang dah kuat firasat aku yang dia nie suka warna BIRU ;)


Semua orang berhak untuk BERCINTA. Dan saya adalah salah seorang manusia yang telah berpaut cinta dengan Muhammad Amirol Bin Rosli. Doakan hubungan kami sampai ke jinjang pelamin yea semua *mengeletis*

Photobucket