Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Spent-ING time with Cik Katik

Hello elibadi. Sekarang jiwa saya tengah berbunga mekar bagai diletak dengan BAJA TAHI LEMBU. Eh, merepek siak. Sudahlah bermain dengan METAFORA. Eh!? Sudah, masuk balik cerita yang aku naik TYPEkan supaya FOLLOWERS aku boleh baca. Now, Cik Katik dah mula belajar kat Politeknik Merlimau. Dia pun tak duduk sini, duduk hostel. So weekend ajalah dia ada kat rumah mak apak dia. Then lepas dia habis orietasi je, kelas pun dah start Khamis ritu. Habis je kelas. Kami pun berjumpa.

Lokasi: Melaka Mall, Jenjantas Melaka Mall, Air Pancut Melaka Mall, dan terakhir ialah Jaya Jusco.
Jam: Around pukul 5.00pm-7.00pm.

*dia tutup rambut botak dia dengan beg class dia. Malu katanya >,<*

Sebenarnya, aku cuma nak menemankan dia nie pergi cari baju kelas dia je. Dia je menggeletis ajak aku. Eh, kalau dia tak ajak pun aku nak ikut. Hehe, nampak tak RENOMA biru nie? Act, nie aku yang pilihkan. Handsomekan? Maksudnya disini, handsomekan baju itu. LOL! Aku yang pilih, tapi dia yang bayar. Hehe, sorry sayang. Nanti saya dah kaya, saya belikan awak baju okayy? Sekarang nie saya kayap. Hehe ;)

*He got gigi taring. Lelaki yang ada gigi cengini COMEL k*

Mana lagi modal kami, kalau nak melepak kat Melaka Mall kat MBMB kat Jaya Jusco pun jadilah. Hehe, senanglah dekat pun dekat. Boleh lepaks lama sikit. rinduuu oo. Dia nie baru balik PLKN. 2 bulan aku menahan RINDU. Nie pulak nak berpisah balik. Takpewwlah, hubungan yang nak kekal lama kena hadapi pelbagai rintangan *nie ayat dia selalu bagi kat aku*


Cik Katik: Awak boleh buwweekkk an saya. Tapi janganlah pernah berubah ye. Saya tak tahu macam mana hidup saya tanpa awak. Saya tak kuat kalau awak tak ada. Saya terlalu sayangkan awak ;'(

Photobucket