Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Bertemakan HITAM

Assalammulaikummm and Hello world. Dah lama rasanya membiarkan blog lemas dan terkapai-kapai *ewah*. Hmm, padahal aku takde la busy mana pun. Duduk rumah je kot. Mungkin pengaruh kuat dari TWITTER dan sifat KEMALASAN tebal dalam diri. Hiwhiwww, okayy memadangkan hari nie aku tukar skin blog. Hah, kenapa hitam? K, hitam bermaskud ah ah ahh *CD rosak* K lantaklah, janji bolehlah tahan comel macam tuannya *angkut bakul, pikul SDN BHD*  Nie namanya BERKABUNG. Berkabung untuk siapakah? Apakah? K dah start merepek. Sudah.


Diam tak diam, dah 8 bulan aku duduk kat rumah. Bila masanya, Allah akan memanggil rezeki untuk melanjutkan pelajaran. InsyaAllah ada rezeki aku. Buat masa sekarang nie, sama ada menunggu UPU ataupun ke Kolej Poly-Tech Mara, Cheras, ataupun ke MSU ataupun blaa bla bla. Hm, belum buat keputusan yang muktamad lagi. Hmm, kekadang sedih dan sebak rasanya. Semua dah sambung belajar. Aku jeww masih terkontang-kanting dek lemas arus dilema *lap hingus kat baju*


K so alang-alang update blog nie, nak selitkan cerita TUDUNG 'BAWAL'. Again, thanks very much much to adopt Lil sistor yang bernama NUR ASSYAQIRIN tapi panggil Yien je. Hiwhiw, dia yang bagi. Free of charge lagi taww. Makin meningkat tudung 'bawal' aku. Bukan apa, kononnya nak futher study. Kalau cengitu kenalah naikkan taraf bilangan tudung kan kan? K mai skodeng raut wajah si Yien nie. Masih single, nak kenal? Meh jumpa akak dia dulu :p


*Yang tudung putih itulah Yien. Yang tudung purple tue dia adik beradik dengan Lisa* 
*hempas rambut kat kipas*

Photobucket