Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Who said, who said i can't be Superman?


Hari yang selama dek aku hitung tue dah pun berlalu. Okayy, hari dah sehari Katik tinggalkan aku sebab PLKN. You know what, seharian aku menangis. Nak mandi pun menangis *nampak macam kelakar kan?* K, seumur 18 tahun, aku tak pernah menangis time mandi. Hiwhiw, aku taktahu apa entah si Katik nie dah mantera aku puih puih sampai aku terlalu rindukan dia walaupun orang kata sehari pun tak sampai lagi.

Katik: Tula, Takpela. Hubungan yang berkekalan perlu banyak rintangan. Kita kena kuat sayang :)


Actually, kami memang tak pernah berpisah. Serius aku cakap, kalau dia takde credit ataupun aku. Dalam masa uh jugak kami akan tpup. Time berpisah, bila masa aku tidur-dia tidur, dia berfutsal and something work to do. Ya Allah, memang rasa janggal gilerr bila dia tak ada kat sisi. Nie semua sebab aku and dia adalah penggangur tetap. So, no wonder lerrr kan? Dalam aku tengah sedih, ada jugak orang yang cuba jadi api. K, tak semua orang suka dengan kita *jelesss letuwww*Akuu faham. Datang nak api-apikan kononnya 3bulan, mesti si Katik buat cinta kontrak dalam uh. Moga dijauhkann! Tapi, aku percaya dia.Hanya satu janji jerr buat aku dan dia bersama =)

Punca utama aku rasa sedih, sebabnya aku rasa tersangat janggal bila tak ada suara yang bising dekat telinga aku. Katik nie ada ah jugak perwatakan kelakar, caring and blabla. So, hari-hari aku dengan dia akan berlawan tenaga suara. Hmm, bila dia tak ada sunyi semacam jewwwww. Mana tak aku melalak. Bayangkan 3 bulan tanpa dia? Hmm, khantuk kepala kat dinding! Dia akan paksa aku makan bila aku tak makan. Dia laju jeww akan call aku bila aku reply text dia pependek. First ayat dia, 'Kenapa nie?'. Nampak tak caring dia.Kalau nak hurai satu persatu memang banyak. Cukup sekadar, aku yang merasakan diri aku terlalu bernilai buat dia.

*our conversation sebelum dia gerak naik bus*
 Aku: Hmmm, nak ikut kauu. Masukkan aku dalam beg kau cepat. Aku tak boleh duduk sendirian kat sini.
 Katik:  Tak payah nak susahkan diri duduk dalam beg uh. Dalam hati ni terbuka buat kau sorang ;)
 Aku: Jangan pernah curang and cuba nak lupakan aku walaupun seSAAT :(
 Katik: Ye, aku ingat. Aku akan kunci ketat-ketat  kat kepala nie. Kau pun taw. Ingat aku selalu. Apa buat, text taww dayang ;)
 Aku: Kunci pakai solex taww pa.
 Katik: Tak, aku pakai ag kuat punya. Grill kedai runcit. HAHAHAHA
K, aku nampak kau punya hati. Hehe, sangat terharu walaupun dalam text jeww. K tahu korang gelikan kami panggil papa, mama. Hiwhiw, no kami tak selalu pakai uh. Kami lebihh suka gunakkan I,Youu and Aku, Kau jeww.  Walaupun nampak annoy, tapi comel jugak. Haha, tapi tak selalu taww. Kekadang je =;=


Agak-agak apalah yang dia tengah buatkan? Makan ke tidak? Cukup ke waktu tidur dia tue? Selama aku kenal dia, dia tak pernah tidur awal dan tak pernah bangun awal. Hehe, habislah kau sayang kena haukkk pepagi buta nak kejauukan mandi. Hmm, sihat ke tak? Rinduuu aku ke tak? Hmm, harap sangat dia tak pernah lupakan aku dalam 3 bulan nie. Aku kat sini terlalu rindukan kauu. Bangun pagi aku ngelabah cari handphone, tapi tak ada apa-apa pun berlakuuu *menangis lagi* Hari nie, 2 Mei bersamaan dengan Anniversarry kami. Tapi dia tak ada, so tak dapat wish dari dia. Tapi dia dah wish awal-awal. Sebelum dia pergi. Kalau tak, tepat pukul 12 kita dah berjiwang-jiwang kan sayang? Hmmm :'( Aku pun tak dapat wish tepat pukul 12, sebabnya aku dah tidur awal. Sekarang nie aku nak jinakkan diri aku tidur awal. Lagi lambat aku tidur, lagi hati akuu memberontak nak rindu dia sampai lebam-lebam mata nak menangis. Hmmm :'(


Bila malam memang sangat-sangat terasa akan kehilangannya. Ya Allah, tak kuat sey aku nie. Baruu sehari dah macam nie. Nak tenangkan perasaan, malam tadi aku ajak abang aku round-round nak motor keliling bandar Melaka. Hmm, memula lupa sekejap dia. Balik rumah, masuk bilik cari handphone tengok ada 5 missed call dari public. Hmm, menyesal sangat aku tak bawak handphone. Menangis aku kejapan. Terus switch off lampu semua, duduk dalam gelap. Re-read text-text lama dari dia, ciumm cap dia amik bauu dia, peluk frame gambar kami. Hmm, sampailah aku terlelap. Sumpah sayang., i really miss youuuuuuuuu :'( MISS YOU SO MUCH, MUHAMMAD AMIROL BIN ROSLI. Aku percayakan kau dekat sana, aku tak hiraukan apa orang nak kata. Akuuu tahu kau akan setia sebab janji kita sangat penting. Kau ingatkan janji kita? Hmm, aku harap kau kat sana baik-baik. Jaga diri.

Sesungguhnya, NUR FARAH HAFIZAH terlalu merindui suaramu, gelak tawamuuuu :'(

Photobucket