Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







DEAR Arjuna yang berkepala BOTAK ♥

Hmm, lama dah aku tak menghitung. Bukan nak lupa, tapi malas nak ingat. Bila ingat sikit jeww, mula nak melalak. K iKelememeh. Dah 17 hari dah Katik tinggalkan aku sebab PLKN dia. K, first week memang aku janggal mengila. Next week aku dah okay-okay sikit. Itu pun Katik call pakai PUBLIC. Aku tak ajar dia, aku nak dia ingat kat aku sendiri. Dalam 5 hari, ada la 3 kali dia akan call. The moment akan terharu, bila dia bisik ILOVEYOUU and IMISSYOuu dengan nada berbisik. Kayy, bertuah siapa dapat dia. First soalan dia akan tanya, 'dah makan?'. Bagi dia makan and kesihatan TERsangatlah penting. Thanks sayang sebab nampak keCARINGan kauu tuwww. Masuk nie baru 3 months, 2 weeks and 1 day. Alhamdulilah, walaupun rasa macam lama. Tapi baru jeww jagung nak tumbuh.



Nak kata sedih tue, memanglah kan? Siapa yang BF/GF pergi PLKN jeww akan rasa kesedihan yang aku alami. Hikhik, gediknya >;< Bila tang malam uh, mulalah aku macam nak meroyan bagai. Tapi Alhamdulilah, mampu kawal diri lagi. Sebelum sehari dia pergi, malam tue kami jumpa kejap. So, dia bagi aku cap dia. Katanya 'mana leww tahu kau rindu aku nanti'. K memang iRinduYouuu. So, cap tu adalah dengan aku. Setiap kali duduk atas katil, pakai satu bantal kat kepala. Sebelah kepala aku, sebelah lagi kepala dia. Walaupun hanya cap jewwww :'( Sobsob. Esok pagi still macam uh, kadang-kadang cap tue dah ada atas perut. Dia jalan sendiri ke? Tak, aku yang amik dia :'(  Sometimes aku letak muka aku dalam uh, ada bauuuu dia. Hmmm, rinduuuuu sangat :'( Jaga diri baik-baik yea sayang kat saya ;) ILOVEYOUUUUUUU ;)

Photobucket