Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







To SAYANG!


Hari pagi Isnin. Maknanya disini malam nie malam yang sangat sedih, gembira, apa bagai semuanya ada. Selasa dengan 1.05.2012 PLKN membawa Cintahati aku pergi jauh. Okayy, aku gembira sangat sebab tanpa PLKN, aku takkan belajar erti hidup seorang diri tanpa si DIA, belajar erti kesabaran dan ketabahan untuk menempuh alam kerinduaan. Jyeahh, sekarang baru aku dapat rasa Cinta Pertama akuu. Selama nie semua cinta monyet bergayut-gayut then jatuh tersebam bumi. Hmm, malam tadi 2jam aku gayut dengan dia. Rinduuuu sangat! Terimakasih Maxis sebab wujudkan SUPERSAVERS. Bolehlah kami berhubung. Katik yang call aku, aku takde credit doh. So, maybe malam nie turn aku pulak buat SUPERSAVERS dengan dia. K, Katik terlalu kuat untuk tempuhi semua nie. Dia selalu bagi aku semangat. Thanks sayangg! Aku nie cengeng sikit, madang jeww nak melalak :'(


Ksayang, jaga diri awak sebaik-baiknyaaa. Hari-hari saya akan ingatkan awak. Awak jangan lupa janji kita sayang. Nie lah janji kita yang amat bermakna sekali dalam RELAY. Harap sangat awak tak kecewakan saya.Hmm, saya tetap akan tunggu awak balik. Tak kiralah awak dah hitam ke, awak otak acane pun. Hati dah sayang bongok. Ehh, kalau awak botak. Boleh sekeh kepala awak kan? *atuwegewwww* HAHA


Benda yang paling sedih lagi pulak, 1Mei dah g PLKN. 2MEI pulak anniversarry kitaorang. Hmm, memang tak ah dia nak wish kat aku tepat-tepat pukul 12. Hmmm, sedihh lagi. Keseorangan leww aku. Tapi takpeww, anniversarryy tak sambut pun takpew. Asalkan dia ingat kat aku. Kan sayang?

Photobucket