Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Tercabar dengan si 3 BULAN

Lepas je layan Jidin Sengal, tetiba mood terus rasa nak menangis pulak. Nak katakan cerita tue sedih, tang mana yang sedihnya pulak. Alahai, rupanya hari cuma tinggal 7hari je masa untuk aku dengan dia. Ya Allah, kauu jagalah Muhammad Amirol Rosli untuk aku. Aku mengharapkan perpisahan kali ini sekejap sahaja bukan untuk selama-lamaya. Memang jangallah rasanya bila dia takde. Siapa nak ingatkan aku makan ubat, siapa nak ingatkan aku waktu tidur, siapa nak tarik hidung aku, siapa nak temankan aku sampai aku lena tidur? Siapa, siapaaaa siapaaaaa!! Bayangkan 24h je dengan dia, melainkan dia tidur ataupun pergi futsal. Tue pun aku selalu ingatkan dia. 'pa, main jangan sampai injured. Orang pro takdenyaa main injured'. 'Bangunlaaahhh youuu, sampai bila nak tidur nie, pijak kang'. K, kat siapa nak cakap lak pasnie?


Bukan 3saat, bukan 3minit, bukan 3jam, malah bukan 3hari. Tetapi 3 bulan. Ohmagad, lemah sangat. Masalahnya, aku takut sangat bila dia balik nanti, semuanya berubah. Kalau berubah ke arah kebaikan aku tak kisah, kalau lain? Hmmmm, gigit kuku jelaaa ;'( Ya Allah, jauhkan aku dari segala prasangka buruk. Sesungguhnya aku terlalu sayangkan dia. Kalau boleh taknak lepas, biarlah aku simpan dia bawah katil. Sembunyikan dia. Hmmmm.Takpewww la, orang selalu cakap ini semuanya dugaan masa bercinta. K please Farah, please think postive ;) He really loves youuuuu! Really really :'(


Jaga diri kau dekat sana k sayang. Kau takkan rasa kehilangan aku, sebab kau sama lorat dengan baju belang-belang kauu tue. Tapi aku. Nie ahh aku yang akan melalak macam cina mati. Sana sini situ muka kau akan aku terbayangkan. Hmm, tengok handphone wallpaper kita. Bukan purse nak bayar hutang, nampak muka kauu. Nak sikat rambut, kat cermin muka kauuu. Nak tidur, sebelah katil ada frame gambar kita. Fuhhh, aku kena kuatt! Kuattt! *senyuummm* Kau jangan mengatal dekat sana. Pakai comotcomot je taww.  Handsome-handsome simpan untuk isteri kat sini. Hewhewhew *tutupbantal* Kau doakan aku kat sini kuat k, jangan terkejut kau balik nanti aku kelihatan seperti Didie Alias. Kenapa dia? Sebab dia terlalu kurus. Hehe. Ingat Muhammad, Nur dah relakan pemergianmuuu. I really love youuu, paaaaaaaaa!


Photobucket