Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







PROPAGANZA sangat!

Assalamualaikum and Hello Earthings. Okayy, memang dah lama gila aku tak update belog nie. Huwaaaa, ingatkan takda followers yang setia, tapi ada jugak stalker yang tegur aku kenapa tak update *kterharuI* Back to normal, sekarang nie memang menghitung hari saat perpisahan kami untuk sementara waktu. Memandangkan katik terlibat dalam PLKN, so takpewww. I rela nokk. HAHA, kami berdua sekarang menggunakan slogan 'KAMI BOLEH' means, insyaAllah. Kita orang akan jaga hubungan nie, walaupun dia di utara aku ditimur. Hehe, kgedikk!



So, 14haribulan tue memang kami spent time sehabis-habisnya. Dari siang sampai ke malam. Rasanya dalam pukul 12.40am macam tu kitaorang dah balik. Kitaorang memang dah lama dah plan nak keluar, tapi aku nie susah sikit nak dapatkan transport. Kalau lepak pun kat MBMB sana tue ah. Dekat jeww dengan rumah kami.Masa hari sabtu tue, aku memang rasa selekeh sangat. Hehe, sebab naik moto je pun. Takkan aku cam yeye lak an. So, lepaklah dengan mmbe-mmbe beliauu. Kposing gambar kami satu round.*hewhewGELAKGEDIK*



Gaya posing beliauuu kelihatan mukanya seperti babyface. *kauu jangan nak sengih-sengih aku puji nie*

And tak lupa jugak, harinie jugak aku lepak dengan adik angkat aku, Yien. Hehe, arytue dia merajuk dengan aku pasalnya tak jumpa dia kat MITC. So, kali nie aku pun lepak dengan dia dari siang sampai ke malam. Wahh, lemak korang! Siang tue kami bertiga lepak di Dataran Pahlawan. Kalau orang melaka, nie memang tempat berjimba-jimba mereka. Malam pulak, kami berada di MBMB. Kebetulan Melaka Bersejarah time tue. So, boleh la spent dengan katik lagi. Tapi gambar kat MBMB kitaorang tada, tak bawak camera punnn. HAHA, so k keckkkkkkkkk gambar aku dengan adik angkat pulak satu jalan.




And the Last one kami bergambar dengan retis Melaka. HAHA, aku kenal dia pong dari Katik. Sebab membe dia kan?


Baju merah : Farhan Ghazali aka Paan Aaron Ajis.Baju Kuning and Freehair : Aiman And his GFYang hujung berdua: Me and Katik aka CintaHati

Okayy, tamat! Sampai disini sahaja entry kali nie. Hope my followers enjoyy and loike it neww entry. And to my Beloved, Muhammad Amirol thanks for spent time dengan I dari siang and sampai malam. HAHA , ILOVEYOUUUNTILLASTlongerRELAY. HAHA, kbhaii. Next entry akan follow balik. Hehe, tata *lambai-lambai tangan mcm Model Paris*


Photobucket