Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







I am afraid to lose you


Alhamdulilah, hari ini dah cecah 02.04.2012 dengan hari ISNIN. Yaayyy, ANNIVERSARRY MONTHLY kitaorang. Memang tak sangka sampai sini dah. Walaupun orang kata jagung baru nak tumbuh. Alaaa lekluuu. Ada jodoh, tak kemana kan? Sekarang memang dah cukup sayang sangat. Haish, harap sangat every month dapat wish anniversarry. Taknak lepas dah. Sekarang nie bukan zaman aku nak couple clash macam bebudak tak matang *matang ke aku nie *


HAHA, okayy. Masuk mood jiwang-jiwang. Terima kasih Muhammad Amirol bin Rosli sebab tahan dengan perangai saya yang tak sekara nie. Tahan dengan dayanya. Hehe, andai kata kita takda jodoh, tolong tunjukkan segala kenangan kita dengan anak-anak awak. Tunjukkan muka saya yang ada beberapa comel nie , ingat jangan pernah lupa dengan saya. Saya juga tidak akan pernah sesekali lupakan awak. Sebab awaklah banyak buat saya belajar semua benda baru. Benda pandai, benda bodoh semua kita lalui bersama. Gaduh sana sini memang dah jadi adat istiadat kita. Memang takboleh buat apa. Thanks jugak sebab berjaya menjadi seorang lelaki yang romantis untuk saya. Bukan senang nak terima awak dulu time saya tengah frust. Sana sini saya reject, tapi dengan awak. Pehh cair aku, tik! HAHA


Ya Allah, memang bahagia sangat bila dapat hidup dengan dia walaupun sebagai PASANGAN KEKASIH. Dia memang terlalu open minded. Fyi, dia lelaki pertama yang cakap 'aku kahakkan kepala kau, ma' . HAHA , memang kasar kan ? Tapi bagi aku, wowwww. Memang cool siot. Magad, magad. Memang aku tak pernah dapat BF seCOOL nie. And aku gak pernah cakap dia LEMBAB. Haha, jahatkan ? Kekadang aku panggil dia PAPA. Kekadang uh terasa comel doh kalau cengitu Tapi annoyingkan? Orang selalu cakap, couple je pong nak pa ma bagai. Goshh, memang annoy. Tapi kekadanglah. Bukan selalu, kalau memang guna pa ma memang rasa cam bangang je.

*Tetiba jew ringtone lagu Girl Generation berbunyi*

 MYEVERYTHING:    Mulai harini, hati aku akan lebih dikunci rapat oleh Cinta kita. HAHA. Iloveyouma. Saya cintakan awak. Muah sana sini. Happy Anniversarry.


MYEVERYTHING: Btw, you nampak cantik time pakai tudung oren tu sayang. Tergugat iman tengok.
          
Aku: Mana you tahu sayang? Nie yang aku nak beli berbungkus lagi tudung cengitu.


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
↓ 
Nie ah tudung yang dia puji kita tue. Aw awww magad, magad! Memang terasa nak pengsan *kgedik* . Act aku baru je jejinak nak pakai tudung bawal nie. Kalau tak, aku memang main lilit serabai tue je. Ramai cakap, muka aku kelihatan sangat macture. K nie yang aku nak perasan kejap. HAHA tak ngam. Kbhai


Kalau nak kupaskan pasal kenangan kami. Memang makan masalah awak. Penat saya nak taip-taip tekan sana sini. Hehe, cukuplah sampai kat sini. Yang penting, MAR satu dalam hidup saya. Followers, tolong doakan hubungan kami kekal sehingga akhir hayat. Nak jugak merasa dapat laki yang boleh masuk kepala *kgatal*


Hmm, apa-apa lagi sekali Happy Anniversarry Intan Payung , it makes me happy just being by your side 
All these feelings I just cant hide .You’ll always be in my heart . Cant bear the pain when we are apart . Nobody is as special as you are to me

Photobucket