Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Everyone deserves to be happy.

Hmm pejam celik pejam celik pejam tak celik-celik cuma tinggal sehari je spent masa dengan Katik. Magad, bukan nak rasa lagi. Tapi memang dah menangis sampai bengkak-bengkak nie ah. Hehe, saat kitaorang tengah bahagia nie la PLKN pulak nak datang seru. Hmm so last week sebelum dia g PLKN, kita orang cuma dapat jumpa 3 kali je. Errr, dua kali tengok movie. First kat Aeon JJ- Lockout. Hmm, not badlah jalan ceritanya. Lokup dia cara dohh, kalau kat Malaysia nie ada. Fuhh. Second time, kat MBO, Melaka Mall pulak. Apa lagi layankan si Dia tengok Marvel's-The Avengers. Hmm, macam biasa aku nie bukan lah kaki movie sangat. So, mata aku memang kuyuuu-kuyuu je. Mana tak, kena aircond tambah gelap bagai.


Hmmm, acane lewww life aku bila dia takde. Memang jadi lifeless leww kan gamaknya? Takpeww la, aku setia tunggu dia pulang balik. Hehe, kami memang tengah bahagia sangat walaupun di saat-saat getir. Ehh, bukan clash untuk selamanya pun kan? Kejap je, pejam celik pejam celik je. Tapi yang penting AS A LONG hati dia memang untuk aku, jaga hubungan nie walaupun jauh. As tue juga hubungan nie akan berpanjangan. Zaman cinta monyet dah lama lalu, now cintaa betul punyaaaa.

*TENGAH bertexting

Katik: Aku dah terlalu sayangkan kau :(  Jangan hapuskan hubungan kita eh ma :( Kita jaga baik-baik eh :(
Aku: SPEECHLESS =;= 

Nampak tak conversation dia. Bapeww banyak ehh pulak dah. Hehe, kTERHARU sangat. Hmm, memang secara kilat airmata aku terus je mengalir. Bukan sedih, tapi gembira sangat dia cakap aku macam nie. Harap sangat ayat nie dapat dari hati dia, bukan dari jari jemari dia. Hmmm =( Nampak kan kami tengah bahagia. So, lelaki ataupun perempuan yang cuba nak jadikan orang ketiga dalam RELAY kami. Dia selalu cakap 'JANGAN CURANG TAWWW' and aku selalu pesan, 'JANGAN CURANGG TAWWW'. Bak kata orang saling ingatkann. Hmm, *lap airmata dengan baju tidur*


Do you miss me like I miss you? Haish, swear to god I miss you so badly sayang :')

Aku percayakan kauuu, sayang. Buktikan yang 3 bulan nie kauu benar-benar sayang aku. Kita dah janji kan? Kalauu kau lupa janji kita, akuuu memang bunuh kauu! Kauu ingat tue. Hmm =( Sedih aku, hari-hari aku kena tengok gambar kauu jelah pasnie :3

I love you too much to let go.

Photobucket