Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Zaman sekolah sangat OHSEMMM ♥

Assalamualaikum followers . Okayy , ISNIN membuatkan jadual harian aku sangat padat *surirumah je pun* Hikhik , macam biasa bangun pepagi dan memulakan tugasan yang selanjutnya . Mata aku bukan main berpinar-pinar lagi . Hamboyy , semalam gayut dengan KJ dari pukul 12 sampai ke pukul 4.30 *call free* . Gaduh , nangis , ketawa semua ada . Ini dinamakan arus percintaan . HAHA , okayy dah . Seperti yang Malaysia tahu , semua batch 2011 forn 5 memang tengah berderau . Gosh , tinggal beberapa hari je untuk sampainya masa 21.03.2012 . Detik yang bersejarah dalam masa 11 tahun bersekolah *RENDAH AND MENENGAH*


Dalam masa yang sama , terasa bahang hangat kerinduan time-time zaman sekolah . Bermulanya dari darjah 1 menuntut di Sekolah Kebangsaan Jalan Datuk Palembang , Melaka sehingga tamatnya darjah 6 . Okayy , zaman uh memang sekeleh habis . Pakal aku takda gambar lagi tetime gituuu . Alahai dengan tudung yang tak iron , baju komot sana sini . Hiwhiw , serabut sangat . Jangkau Form 1-4 aku meneruskan pendidikan di Sekolah Menangah Bukit Baru , Melaka . Time cengini pulak baru nak kenal dunia . Dunia percintaan lembuu , dunia remaja yang mengajar erti kebebasan . Jom cikidouuttt photos zaman di SMKBB *tapi tak banyak*

 *lihat-lihat ada onar di muka ketika FORM 3 . Gampang , kbhai =;=*
 *Zaman nie aku rasa baru popular dengan CANDID , thats why macam hapa posingnya*
Afifah , Aku and yang kat dinding tue Nik
 *Gambar nie memang tak edit , sebab dulu bangang sangat dunia perEDITan . Muka terlalu cerah pasalnya pakai HANDPHONE CSL aku dulu . Hikhik , murah pun . Baling terus ganap*
Tudung HITAM , Aqma . Tapi dah duduk Teknik Bukit Piatu . Afifah masih dengan aku ST David , Nik pulak dah pindah SMK MALIM 
 *Tudung hitam yang buat peace tue lak , Zizah . Tapi dia still lagi dekat Bukit Baruu . Setia sangat tue*
 Posing atas kereta Cikgu Heirman . Jyeah , masih terpahat lagi dalam memori . Time nie baru lepasan PMR*
 *Nie pulak kat padang SMKBB*
 *Second time kat padang SMKBB*
*Time cengini semua duk pakat pleasing atas moto senior 2009*

Okayy , now bila dah pindah . Memang semuanya gundah gulana . Memang sangat strich la kan kat sekolah situ . Pepagi masuk sekolah , pengawas mula berderet cari mangsa . Time aku form 4 , memang aku selalu datang lambat . Madang je muka aku kat perhimpunan . Buku log memang penuh , stokin pendek la bla bla . Tak kuasa akuu nak layan . Hambikk la nama aku yang cantik nie . Kebanyakan sekolah uh penduduknya dari keturunan CINA . Melayu boleh tengok je la . Kali nie nak share photos zaman FORM 4 pulak =) Ayuhhh ! *rasanya banyak jugaklah photosnya*


*HAHA , kalau dulu ada lembab sangat zaman pengEDITAn nie . Kalau nie , memang zaman giler edit . Alahai , dah macam hawww je bila edit . Gelap sana sini*

Bila nak je taraf tingkatan 5 , fuhh . Memang tak sangka takku duga langsung . Jalan sana sini orang main tolak je . Kfine , rasanya aku kurang ketinggian dan tak nampak macam senior . Lantak la , k kat sekolah baru nie boleh tahan jugak haters aku . So , do I care sayang ? Langsung tak . Hikhik , kesian jelesss dengan aku letuww . Sudah , mari saya kupaskan gambar ketika di alam nafas sekolah yang dah nazak .










Photobucket