Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Bermulanya seruan CINTA MANUSIA

Taktahu la nak cakap apa pasal entry kali nie . Memang tersangat speechless , memandangkan mood aku agak baik nak update , tapi malas nak type pepanjang bagai . Entah ada orang baca ke tak entah bila entry panjang macam karangan . Sekarang semua batch 2011 sedang mengalami pendarahan beku dalam urat saraf . Huwaaaa , tak lama lagi results akan menonjolkan diri beliauu . Serammm sangat doh , tue semua usaha akuuu . 


Memandangkan cuti persekolahan , so memang ramai giler plan nak keluar hari Rabu 14.03.2012 . Okayy , memang banjir giler dekat Dataran bagai . Melaka , salah satu tempat paling popular untuk berjimba-jimba . See , sekali keluar hambikkkk manyak wat kenduri atas padang uh . Hikhok , boleh tahan ramailah jugak yang aku terserempak , kebanyakan budak Facebook je . Mana schoolmate ? Memang tak jumpa la
=(

 
 
 
 


Semalam punya semalam punya semalam saya keluar . Tentunya tanpa boyfriend tercinta . 
Madang je jalan sana sini terserempak dengan rakan-rakan Intan Payung aku . Okayy , orang hot memang banyak teman . Sampai mengadu kat aku lenguh nak salam orang . Haha , poyoooo BF aku nie . Memang so nice giler lah kali nie . Ohsemm sangat , kitaorang tawaf sampai beberapa kali . Hiwhiw , berbunga-bunga siot dalam hati akuu . Spent time dengan DIA memang buat aku hilang ingatan dekat semua benda . Part paling sedih , dia cerita pasal nak g PLKN pulak . Alalala sayang , I tetap tunggu youu as a long youu pergi sana kawad kaki , bukan cangkut hati orang .

Memang betul orang kata , bahagianya kalau bercinta . HAHA , jangan jeles okayy nok . Alahai , memang terasa cinta nie aku sorang je rasa *hihwihiw maluuu* Cakap banyak-banyak pun tak guna . Konon bukti cintaku kepadamu lah ? Sorrylah , aku bukan minah jiwang cintan cintun ar bro . Yang wa tahu, wa sayang lu .  
*Okayy nie Intan Payung capture kan . Hehe , TERsangatlah cantik model tue* HAHA =;=


*Kau akanku rindu , aku janji*
MAR , terima kasih untuk semalam hari ini dan seterusnya . 


*Kenapa kaki kau begitu sayang ? Takboleh jalan nak tinggalkan aku kan ? Naaaaa balik dah , lama sangat duduk*


Jadi .
Inilah dia orang yang telah mencuri hati ini kau kunci cintaku di dalam hatimu eh apahal tajuk lagu tolonglah tolong aku dah banyak sangat terpengaruh dengan lagu melayu .


Photobucket