Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







You are my inspiration , will be the most important thing for me today, tomorrow and forever .


Assalamualaikum for Muslim and Hello Elibadi . Malam nie gua rasa macam nak menangis . Menangis dalam pelukan PENYU . Mhewhew , penyu ? Nantilah bila free nanti aku cerita pasal dia , otay . Hmmm , hari nie genap aku dengan A selama 1 week . Rasanya entry aku kali macam terhegeh-hegeh pulak . Tapi aku sayang dia . Taktahu la kalau dia . Hmmm , sedih pulak mood aku malam nie . Balik ke pangkal , Bukan nak bangga ke apa , just sajaje nak ingatkan . HAHA , so . Gua belum pernah lagi nak ceritakan pasal mamat nie kepada kamu-kamu diluar sana . Otay , detik perkenalan kita orang base on Facebook *ekeke , berapa banyak kali aku ulang .Kami sebaya je . Start perkenalan kitaorang bermula dari thanks for app , thanks for add la . Then berWALL - to -Wall . Lepas tue dah more fokus dengan IM . HAHA , then IM tue dah rasa macam nak onthway dah .


Then , kawan punya kawan sampailah seru jodoh kitaorang 02.02.2012 . Haha , ohsemmm sangat tarikh nie . Aku pun takda ah nak plan apa-2 pun pasal tarikh nie kan ? But , when he purpose me to be his gf . Ohmeyy , gua pun ganas terus hilang . Jadi orang-orang terus . *Dekat sawah* Kaku ! Haha , bingai sangat ayat aku nie . Swear , dia orang pertama couple dengan aku yang stylenya suka cakap , bangang , bodoh , gedik . HAHA , amazing rite ? Maybe orang akan fikir , lahai BF dia tak romentik siot . So , gua yang couple dengan dia . Bukan lu kan ? Takpayah nak canang . Yang penting nie lebih buat gua happy daripada ayat sastera-2 melayu yang jiwang sangat tue . Aku rasa tangan aku laju je nak taip . Hmmm , kalaulah dia tak hargai aku . Taktahu lah nak cakap apa .


Open minded la sikitkan , takkan la kalau couple je nak jiwang-2 . Aduh aduh , senak peranakan aku nie . HAHA , Tapi , kita orang kalau gaduh memang the best la . Baru one week couple , gaduh pecah kepala . Haha , soryyy . Gua sedang bercanda . Kitaorang kalau gaduh memang semua keluar dari mulut la . Tapi , kalau depan-2 aku rasa tak kot . Huh , gua belakang-2 je berani bhai . Depan-2 sayangg siot . Haha , dah diam ! Okayy , for the last . Gua rasa macam nak speaking sepakang . Maaflah kalau tersalah mana-2 . Biasalah , hidup kenalah mecubakan ? Prince , please treat me as a Queen . I need to feel like that =(



Sometimes I think that the world does not exist in a person like you , a person who at the first moment I met him , aroused the most beautiful feeling I have come to think in my heart , that feeling so cute , so special , so wonderful is " love" a feeling that one person has made ​​me feel . It's a feeling so deep that each time I see you feel that joy , that happiness , that energy that tells me you are what you always dreamed of , which makes me vibrate with happiness , makes me feel how beautiful life can be just being a your side . And aku mengharapkan hubungan aku kali nie biarlah sejernih air paip . Tada sebarang kimia yang cuba memusnahkan =( Bukan senang nak mempertahankan RELATIONSHIP . Kalau andai satu hari kami tiada apa-apa hubungan , post aku kali nie biarlah dijadikan sebagai kenangan antara kami <3 #Lap dengan tisu . Sobsob
My life is incomplete without you , Muhammad Amirul Bin Rosli <3


Photobucket