Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Who Can Make You Stop Crying Is the Person Who Made You Cry

I'm sick of crying ,tired of trying ,yeah I'm smiling , but inside I'm DYING !


Susah ke nak suruh orang faham perasaan kita ? Susah sangat ? Tak perlu bayar pun kalau cuba nak faham orang lain . Just ikut rentak dia mana nak pergi . Bangga ke life kalau selalu sakitkan hati orang ? Orang putih selalu cakap , What's goes around comes around . Maybe kau takkan rasa macam nie dengan hasil aku . Mungkin 2 , 3 tahun dengan orang lain . Hidup nie memang berputar . Macammana aku rasa sakitnya bila korang gembira , macam itulah kau juga akan rasa macammana aku sakit dahulu . Bukan niat nak membalas dendam , tapi belajarlah dari kesakitan . 

Kalau hati aku nie macam computer , gadget dah lama dah aku boleh terus lupakan dan delete . Bila aku dah cuba nak lupakan semuanya antara korang , tapi ada je nak gatal nak ingatkan kepala otak aku ? Unfair kan ? Kepala otak nie bukan jenis boleh paksa-paksa nak lupakan . I'm not strong enough to face problems =( Chaiyok Abdullah's Daugther , hmmm terus bangun dari kesedihan . Jadi seorang yang wanita yang jiwanya kental lagi gah ! Mak cakap , kalau mata keluarkan air . Bermakna dia nak cuci hati yang sedang sakit . Teruskan menangis mata . Jangan berhenti mengalir =) Aku nak hidup aku kembali kepada normal

*terus mengukirkan senyuman walaupun hati dengan sedih*  

You can hurt me with the truth , but don't comfort me with your lies .
InsyaAllah , selagi aku mampu bangun dan terus mengukirkan senyuman selagi itulah bukti kekuatan aku . Tapi , kesabaran seseorang manusia sangatlah terbatas . Kalau selalu makan hati je , lama-lama hati pun boleh  habis juga kan ? Sendiri mau ingat . Aku kan sini tanggung sakit , baling handphone sampai cium dinding . Mereka kat sana masih boleh bermesra-mesra . Kalau aku nie manusia yang tunggul takpe . Boleh go on . As a long aku boleh tahan , aku tahan =) You can hurt ME WITH truth but don't satisfy ME WITH A LIE .

Photobucket