Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







The truth is You are the life of my life


Selamat tengah hari semuaaaa . Gua semalam tidur pukul 4pagi , bangun pun pagi lagi . Haha , tak baik taw anak dara bangun lambat . Rejeki susah nak masuk nanti *pepatah orang tetua* Okay , lutut aku memang goyang giler . Betis aku kejang macam tiang bendera , Jari kaki aku semuanya dah senget-senget akibat kekremmman . *ninonino , abang ambulans datang* HAHA , nie juga menjadi punca kedua aku takboleh tidur . Memang sakit giler betis aku nie . Aduyy , mohlah gua kupaskan punca-punca kesakitan ini melanda .


Berpunca dari dating pertama aku dengan SUPER A . Haha , sorry to say . Sorry to say . Gua pernah couple yang selalu dating just Syafiq sorang je . Tue pun kita orang lebihkan time dengan melepak . Tapi bila dengan SUPER A , mak ai . Stamina aku goyang siot . Haha , mesti korang macam loading-2 lagikan cerita aku nie . Sesampai je , kita orang terus memilih Old Town untuk menjadi tonggak utama cinta kitaorang bermula . Time tue aku takda la lapar , haus tekak bhai ==' So , lelepak minum . Lepas minum je , terus round kat Dataran tue . Aku rasa tak terkira aku berapa kali aku tawafkan benda alah tue . Kalau genap 7 , dah dapat pangkat haji dah si Katik uh . Round-2 , memang banyak terserempak dengan mmbe-2 dia je la . Biasa la , si Katik nie boleh tahan pemes lewww jugak . *KATIK , gelaran SUPER A*


Bermulalah semalam 11.02.2012 ini first day aku round-2 dekat Bukit St Paul tue . Nama je MALACCAREAN , tapi sumpah aku tak pernah jejak sana . Haha , kampungkan aku ? ==' So , Super A pun bawaklah aku meronde naik tangga tinggi-2 , turun tangga dengan curamnya . Alahai , nasib baiklah aku tak pakai wedges , kalau tak memang aku balingkan kasut tue . HAHA ==' Dah lewww pepanas terik , mak ai . Macam salleh-2 je kitaorang nie . Bertambahkan ruam-ruam dekat muka aku , makin merahlah apabila bercampur dengan peluh .



Haishhh , time terserempak dengan mmbe dia . Time tue la kulit aku cenggini . Nie lah , nie la si Kerang punya pasal . Takpeeee , kitaorang memang spent time bole tahan la lamanya . Pukul 6 macam uh , memasing balik ke rumah dengan letihnya . Haha , tapi sumpah . Nie kenangan pertama aku yang aku rasa macam nak tergelak guling-2 bila difikirkan balik macam mana kejangnya betis aku . Goyangnya lutut aku . Tak daya babe . Hikhok , apa pun to Muhammad Amirol . Thanks sayang for everythings . ILOVEYOUUUU tetanattt !

Photobucket