Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Propaganda CINTA bermula #Special Entry =(

I never loved someone way that I loving you .



Hari hari gaduh. Sampai aku naik fed up.
Hari hari jealous. Sampai aku rasa macam nak tumbuk muka kau.

Hari hari ada je yang tak kena. Sampai aku rasa aku nak pass je kau dekat sapa sapa yang nak kan kau.

Kalau lah hari hari kita tak gaduh, hari hari kita tak jealous, hari hari kita ade je yang tak kena  mesti kita tak sampai macam sekarang.


Kita memang bukan sweet couple mcm couple couple lain tu .
Kita memang tak hot bila couple mcm org lain couple, kalah Siti dgn Dato K .
Kita memang bukan bagai pinang di belah dua atau bagai pinang terbelah belah .
Yang kau perlu tahu
Aku selalu rindukan kau dari jarak jauh .



Hari-hari aku sayang kau . Aku sayang kau hari hari .


Kita selalu menangis , menangis sampai ketitisan air mata terakhir .
kita selalu bergurau , bergurau sampai bergaduh lepas gaduh gaduh baik baik lepastu gaduh balik lepastu dua dua senyap .


i may not be perfect for you but i can be something .
Allah had planned everything for us .
i will do anything for my man in my life .
because he is my future .


All my life, I pray for someone like you ,
I thank God that I, that I finally found you ,
all my life, I pray for someone like you, 
yes I hope that you do love me too .

Photobucket