Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Paling OHSEMMMM # I promise that I will never ruin our happiness ♥

19.02.2012 !


 Hari yang paling aku rasa macam nak pengsan sebab gembira *selalu orang cakap menangis kan ? So , aku tukar sikit* Kejadian nie memang buat aku gelak-gelak dengan KATIK macam orang gila . Malas nak cerita panjang #Cover malu . Hikhik , biarlah orang yang tertentu je tahu . Yang paling penting , MEMORIES nie adalah benda pertama dalam life aku dan katik . Haha , cukup hanya kita bertiga je tahu . Lagi sorang ? Jyeahh , dia kakak sedara aku pun ada . Dating kitaorang kali nie memang unique giler membab* . Selama aku 18 tahun hidup , tak pernah macam nie . HAHA , cukup sekadar aku takkan lupakan and plan aku tergendala juga sebab nak bergambar tadi . Lahaii , baru nak buat tidur malam . Hikhokhikhok , and paling penting yang aku takkan lupa jugak . Malam tadi la dia bisik dekat telinga aku and say 'ILOVEYOUU'  . Sentap jugak aku dengar . Mampu sengih-sengih sampai sekarang dan jawab dalam hati ILOVEYOUTOO setiap saat . Gedik kan aku ? Nak jawab depan-depan malu bhai . HAHA , okayy . Thanks sayangggg ! 

Thank you for being concerned about me =)

Photobucket