Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Clean all viruses on head



Nobody knows how i feel . Apa yang mereka tahu , aku salah dan mereka betul . Aku kena diam . Aku kena tahan . Aku yang memberontak . Mungkin luaran mereka cop aku sebagai seorang yang pentingkan diri sendiri . Mungkin bibir mengukir senyuman . Dunia ini ibarat lakonan . Senyum sahaja dan orang cakap kita bahagia . Bila kita bermasalah , tiada siapa yang akan faham dan tiada siapa akan kisah . Mereka dengan cara mereka . Kita dengan cara kita . Simpanlah semuanya. Tiada siapa kisah. Mungkin sesetengah pihak hanya berlagak seolah-olah mereka kisah .



Photobucket