Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







No one will ever no how much I actually Love Youu ♥


Sorry to say la , berok . Eh , menatang pulak gua pertikaikan . Sorry to say la , bro . Sekarang taman dalam jantung , hempedu , usus bagai semuanya sedang mekar dan harum mewangi . Haha , k terBangang sikit . Masuk 14.02.2012 nie genap 1 week and 5 days with him . Apa yang aku nak cuba huraikan , dia memang telah melangkah ke alaf ROMANTISSS gituu . Atototo , omeyynya kau Katik . Even dalam status mahupun dalam text . Ayat kau masih membuatkan bibirku mengukirkan senyuman . Manisss gituwww .



Nie salah satu update dari profile dia sendiri . And membuatkan aku bangga , dengan sekelip mata je dia terus berubah ayatnya seperti dalam novel-novel cinta . HAHA *novel Omburkkk Winduqq belum habis baca lagi . Dah habis aku pass kat kau kay sayang , Katik *. Relationship semakin membangun dan meminta jasa baik manusia-manusia sekalian alam supaya tidak membuat onar kepada kami . Haha ==' Sakai .


Macam biasa , setiap orang ada keinginan sesuatu . Macam gua juga , aku mengharapkan si DIA benar-benar ikhlas dalam setiap status yang dikeluarkannya . Walaupun hanya jari yang jalankan kerja , si Hati juga haruslah memainkan peranan yang penting . I can feel your heart beat playin’ on my right side . Cukup sekadar entry yang pendek dan padat . Lastly , dia memang terOMEYYY dalam hidup gua <3 Thanks God we're together . I just wanna stay with you in this moment forever and ever ever . *Tutup lampu , tidur * 




*siap bising , padahal salah eja nama je pun . Cerewet si Katik nie . Backhand baruu tahuuu 

Photobucket