Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







I’m satisfied with just that .


Hello Readers and Assalamualaikum for Muslim . Alahai , sekarang nie gua punya hati dah pun ditakluki oleh seorang mamat pendek nie . Haish , pendek-2 pun I sayang taww . Mhuaha , bangang ayat ==' Act detik perkenalan kitaorang base on Facebook lah kan ? Mana lagi nak kenal . Kawan punya kawan , cakap punya cakap , gelak pun gelak , last punya last . Dia jadi hak gua pulak . Mhewhew , youu all jangan jeles I dapat abe pendek-2 , omey-2 gituu . Hikhok , aku pun tak tada la yakin sangat dia akan jadi hak aku . Lahai, bak kata NL  lalu cinta kita bermula . Dari mata turun ke jiwa , dari teman menjadi cinta . Kan ? Nie yang nak buat aku menyanyi pepagi nie . 


Alahai , cerita punya cerita . Gua terlupa pulak nak intro dengan korang pasal mamat nie . Aku taknak mention dulu siapa dia . Cukup sekadar gua gelarkan SUPER A . Sebelum post nie pun , aku ada update . Ahh , mamat yang sama nie lewww . Bila relay kitaorang memang benar-2 , barulah aku akan tunjukkan siapa beliau . Mhuahaha , ala ala ala shukewwwnya . Idk , dia bole terima aku as well as can . Terima cacat cela aku , parut sana sini , terkudis itu ini . Bak kata orang , alamat rumah kita boleh baca . Hati manusia , tiada siapa yang tahu membacanya . #HAHA , PERLIBAHASA bhai . Okayy dengan nie , gua dengan bebesar hati dan bebesar segala-galanya akan meninggalkan dunia PERSINGLElan gua , dan terus MAJU ke hadapan dengan CINTA PERTAMA 2012 yang gua duk cari-2 . Welcome 02.02.2012 Aku pun taknak melebih-2 kan , takutkan aku pulak yang syok lelebih dengan dia . Nanti satu apa pun tak dapat . Haha , cukup sekadar AKU SAYANG KAU !  Thanks you , thanks you , thanks youuu everday for everything I have . You've changed my life , Bhiyy . Hah ? Bhiy ke , sorry buat kau geli . Kau memang tak romentic , pendekk . HAHA , apa pun ILOVECHUUUU #Chiummm dahi kauu ! Kbhaii ==' *Sambung tidur .



Photobucket