Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







I get jealous so easily and I hate it !

Tempat : Di hadapan rumah sambil terasa-rasa angin sempoi-sempoi bahasa
Masa : Tak dapat nak detect , rasanya dalam pukul 11.00-11.30 malam .

Hari hari sakai . Dah kenapa kalau kau hidup hanya untuk jadi sakai ?

Lebih baik mati,  tikam diri sendiri , ada untungnya. Ohyeah ohyeahh , bicara mempersona *bahasa melayu* Dah macam kena sawan buih mulut berbuih buih aku ni. Dah kenape dengan aku hari ni asyik nak moody tak tentu arah. Kalau boleh , aku ni nak moody ikut arah timur. Dah lah aku tak faham lah ape aku merepek ni.

serabut kau tahu tak serabut! ! Kalau kita sayang orang tu , kita ikutkan jelah rentak dia. Kalau rentak dia lagu tamil , tamil lah kita . Kalau rentak dia lagu hip hop too phat straight je tak ada nokhtah dan koma , kitaa pun kena lah turutkan. Inii dah nama nya kalau sayang betul betul .Kalau sayang tipu tipu , pergi lantak sama engkau lah .



Aduyy , semaklah . Dah lah tengah serabut pasal ekonomi merosot , bergaduh lain , itu lain , ini lain . Kepala hotak pula nie asyik fikir bebukan je . Bapak ah , bengang siot aku . Mulut asyik nak mencarut je . Tak memasal malam nie pahala aku dah kurang . SHITto ! Patutlah kejap-kejap update status pasal dia . Rupa-rupanya korang memang tak pernah nak lost contact each others . Lahaii , hipokritnya kau , HUMAN . Dekat status FACEBOOK kau bukan main beriya cakap dah mati la , kau bahagia aku bahagia la , lupakan kau . Memang manusia nie talam dua muka ke ? Yela , kawan porever sampai mati kan ? Mana boleh lupa . No wonderlah aku diketepikan . Mak ai , *bunuh diri* . 



Cuba kau bayangkan kau kat tempat aku sekarang ? Apa kau rasa . Tak susah pun nak merasa sakit macam nie . Kau suruh C0UPLE  kau mengenyah dengan ex couple mereka . Okayy , bohonglah kalau kau nak buat-buat jadi manusia yang open minded . Jangan nak temberang sangat pasal perasaan . Orang cakap , cemburu tandanya sayang kan ? Kalau cemburu uh menyakitkan hati sendiri macam mana ? Takkan nak bangga dengan orang . Okay , cemburu tanda sayang . Apak kau , kalau tak cemburu tak sayang la ek ? Falsafah mana nie yang terkeluar . Lahai , sendiri mau ingatlah . Harinie maybe hari aku , takpeee .

*Time nie aku macam orang meroyan cari dia =(*

Maybe , followers aku akan cakap . Lahai , mengongkong siot si Minah nie . Itu la ini la , bla bla bla . Okayy , aku tak kisah nak cakap apa . Nak tahu jawapan , mohlah kau torai jadi macam nie tepat pada jendul memasing . Act , ada hikmah yang terjadi . Patutlah aku tetiba je tanya soalan cenggitu . Taktahu pulak fikiran aku tepat dan benar . Terima kasih AKAL & FIKIRAN sebab bawa aku terus tercetusnya soalan uh . Kalau aku tak tanya , memang sampai aku mati pun taktahuuuu Hmm , bagus ahh korang . Teruskan berSIFAT saling memerlukan dan teruskan berRAHSIA dengan aku .

#ending with tears , gosok-gosok mata , lap mata dengan bantal 

Photobucket