Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Adakah muka lagi penting dari hati ?


*Flash yang terlalu aktif dah mengakibatkan wajah aku kelihatan begini .Ohmyy !

Yeah , kebelakangan ini aku sering di-add oleh orang tiada muka . Memang lah sebelum ni selalu je aku di-add oleh orang tiada muka . Tapi, kebelakangan ni orang yg add aku,  DP nya gambar-gambar yg aku cakap tadi . Mcm pelik. Atleast , kalau gambar teletubbies , naruto or spongebob ke , aku fikir juga lah 2/3 kali nak approve . Sebab takde muka kan . Ahhhhhhh payah lah . Cuba letak muka DP korg tuh . Kan senang. Kamera bukannya susah nak dapat . Mustahil lah kalau korg cakap korg takde phone . Budak darjah 2 pun ade . 


Fans Barcelona pulak tue yang add aku . HAHA , sorry to saylah BRO , gua dalam hati MANU je

See,  aku tahu korang cakap aku memilih . Yeahh, orang sekarang lebih menilai rupa daripada hati . DP comot sikit , deny request . Gaya mcm rempit , deny request #aku . Kadang-kadang mmg tak patut bila kita lebih menilai rupa daripada hati . Ini tak adil bagi orang yg tidak sempurna sifatnya . I mean, nobody perfect right ?
Kadang-kadang korang kena tanya hati , apa tujuan korang buat facebook ? adakah sekadar mengikut trend ? Ataupun untuk cari awek/ pakwe . Or korang buat facebook sebab nak cari kawan-kawan yg terpisah dan ingin merapatkan balik hubungan yg jauh . Aku just nak kawan yang boleh kekal lama je
. Bukan kawan yg harini chat dengan kita, esok dah lupa siapa kita.



Tap i, kesimpulannya di sini rupa dan identiti seseorang itu penting zaman sekarang ni . Bukan lah aku suruh korang bagitahu semua detail-detail korang kat strangers . Tapi, cukuplah dengan gambar sebenar, nama sebenar, umur sebenar. Maybe itu dah cukup . Sebab sekarang ni ramai sangat fakers yg wujud kat facebook . Kononnya nak ho t, pegi curi gambar org lain . Kadang-kadang ada juga lelaki yg menyamar jadi perempuan dan sebalikny a.



Oklah tuh. sekian saja ceramah dari makcik Farah yg tengah bosan menunggu BFnya bermain FUTSAL. Hahah kbai. Kepada blogger-blogger, jangan takut nak add aku ok . Di-approve semestinya . 




Photobucket