Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Wordless


Sorry sangat-sangat to HIM . Aku bukan nak kecewakan kau ke hapa , act aku rasa ada something wrong bila kita dah couple . Aku perlu bukak cerita nie awal-2 , kalau lagi perap hapak baunya nanti . Hmm , okay . Kau memang terbaik sangat . Tapi bukan terbaik untuk aku , aku tak sesuai dengan kau . Bak kata orang melayu , macam langit dengan bumi . Kau memang sangat perfect untuk gadis-gadis . Tapi sayangnya , kau bukan taste aku . Aku tak berkenan sangat dengan lelaki yang jiwang-jiwang sangat nie . Sorry to say , aku kena jujur dengan kau . Act , malam yang kita OTP tue aku sedang uji cara kau berbual dengan aku . Selama nie kita text , aku kurang tangkap sangat cara kau . Otay , lagi satu aku nak tegur cara kau . Sebenarnya kau silap langkah ! Kau tak patut bagi ayat uh dekat aku bagai . Memang aku tak boleh makan dengan ayat-ayat macam uh . Lagipun aku tak suka , memang tak suka lelaki jiwang . Kau baru clash terus je cakap dah mula sayang dengan aku . Sorry , aku bukan budak-budak yang batak kasih sayang . Seriously , kalau kau betul-betul sayang dekat EX GF kau , kau takkan sayang aku time tue jugak . And aku takut benda macam nie terjadi dekat aku balik . 

Photobucket