Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Tak Remaja La .

Situasi pertama 


 Si A : Eh , umur dah 18 tak cari kerja ke ?
 Si F :  Takpunn , duduk rumah je jadi suri rumah .
 Si A : Mak ai , tak remaja doh kau !
 Si F : Prftttt


Situasi Kedua 

 Si Polan : Kesian kau , remaja-remaja cengini la nak cari duit sendiri
 Si Farah : Zzzzzzzzzzz



Okay guys , memang lepas je aku SPM aku duduk rumah . Orang lain bagus cari kerja tapi aku duduk dekat rumah dengan kerja aku tersendiri . So tak payah la nak menCANANG cerita aku sana sini . Bukan benda luar biasa pun kau nak bawak cerita aku . Lahai , manusia kolot doh kau . Sumpah aku cakap ! Okay , kau nak bangga dengan aku dengan kau punya gaji ? Go on , sedikit aku tak hairan ==' Setiap pekerjaan yang kita lakukan memang ada ibadahnya . So , aku duduk rumah bukan goyang kaki ke hapa . Pagi aku bangun basuh baju semua , kemas rumah la apa la . At least aku dapat pahala setiap pekerjaan aku walaupun aku tak dapat upah dari apa yang aku lakukan . Okay , aku masak . Aku dapat setiap pahala dari apa yang mereka makan sampailah tubuh mereka sihat . So , tak payah nak mempertikaikan kerja aku . Tak macam kau kerja dunia . Dapat gaji bangga . Konon duit taknak makan duit mak bapak lagi . Please jangan kolot ! So , aku rasa masing-2 ada advantages tersendiri . Kerja ke tak kerja ke bukan satu masalah . Stop , aku cukup pening dengan bau mulut kau . Kbhai =='

Photobucket