Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Pancaroba Sekeliling

Selamat Pagi and Assalamualaikumm . Semalam banyak benda yang telah meRENCATkan kepala hotak aku . Err , first aku terpaksa menYENTALkan beberapa kes budak 15 tahun . Mhuahua , macam-macam hal . Tak memasal aku jadi penguam bela . Okay , malas nak huraikan masalah nie . Sebab nie bukan masalah aku pun . Buat apa aku nak menyemak ! Seterusnya gua mengalami beberapa konflik remaja . Otey , maybe ayat nie tak bole blah . Tapi nie memang sangat berlaku . Cukup membebel ! Aku pelik lah zaman sekarang nie , mudah sangat nak sayang orang nak itu nak ini . Bukan sayang je , malah kaum gadis nie pun bodoh sangat mudah nak bagi HARTA nya dengan beberapa saat melangsaikan kepuasan NIKMAT DUNIA . Otey , kau tunggu bila kau mati . Baik bertaubat dulu . Act , bukan MAKSIAT aku nak kupaskan . Tapi jari aku nie laju nak menaip . HAHA , sakai ! 


Apa ? Kat atas nie aku ada cakap  " mudah sangat nak sayang orang nak itu nak ini " . Macam mana bole terkata nie ? Aku ingatkan lepas je aku SINGLE MINGLE nie memang dah tak ada pancaroba . Makin menjadi-jadi lagi ada la . Alahai , Wahai abang-abang yang diluar sana . Tolonglah jangan mudah sangat nak sayang dekat orang lain . Nanti padah nasibnya . Bukan aku nak menyibuk ke hapa , memang itu hati kau . Go on ! Tapi kau kena fikir jugak perasaan si DIA bila kau frust tak habis bila kena REJECT , nanty si DIA akan serba salah dalam hidupnya . Pekara nie boleh mendatangkan implikasi kat semua individu . Wahh , sastera sangat ayat aku . Haish , geramm la aku dengan masalah nie . Takpaham dengan manusia , mudah sayang dah mudah pergi .

Aku pun malas nak cakap banyak , kang aku kritik sana hentam sana . Last-2 aku yang makan kuku ! Err , so renung-renungkan la . 

Hidup jangan moden sangat . Nanti membakar diri . Biar orang kata kita kolot , dunia nie cuma hidup sementara je . Kalau kejar duniawi yang semakin membangun luka padahnya .

Photobucket