Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Normal human being to do the impossible

Babak 1 


Semalam gaduh dengan LH . Alahai , rasa nak rengkuskan je kepala dia tue . Bila aku start marah , baru nak hegeh-hegeh nak call aku . Kalau tak , memang hareeemmmmm la kan ? Act , aku sendiri pun taktahu dengan  relation kita orang nie . Hmmm , maybe FAKE RELAY kan ? Takkan nak bercinta base on FACEBOOK dengan IM je . Paling tak hawhaw air la , text 1,2 kan . Call lagi takda dalam call log aku . Hikhok , tah la . Idk , malas nak serabutkan fikiran aku lagi . And aku tak mengharap sangat dengan LH , yela dia handsome . Aku pulak cengini . Taknak lah aku . Kang tak memasal , aku yang terencat . Cukup sekadar kawan tapi boleh tahanlah mesranya . 


Babak kedua 



Hari ini jugak aku buat relay dengan FG . Mhewhew , alahai . Bukan benda betul pun . Semua benda main-main je . Kenapa perlu ada FAKE RELAY ek ? Mark , lebih baik kau sedia kan FAKE RELATION . I mean macam , Nur Farah Hafizah in FAKE RELATIONSHIP with Farhan Ghazali . Hewhew , kan best kalau macam uh ? Alahai , zaman sekarang semua main fake-fake je . Smile fake la hapa la . 

Babak Ketiga


Act aku nie boleh lah nak dikatakan baru habis FRUST MENONGGENG . Mana taknya , aku ditinggalkan
sebegitu sahaja apabila sudah bersamanya selama 7 bulan . Youu know , memang aku rasa sangat-sangat menYIAkan hidup aku . Aku setia bagai , sayang bagai , apa-apa la . And the last word he say , Kita lebih selesa dengan berkawan . Ohmeyy , kalau macam tue kenapa kau tak cakap dari dulu ? Kenapa ? Baguss , terima kasih untuk words kau yang tak seberapa nie . Okay , aku perlukan ubat untuk hilang semua ingatan dekat aku . Tapi , bila aku cuba nak buang . Time tue la kauu nak text aku kan ? Alahai bang oi ! 

Babak terakhir

okay , masuk babak yang terakhir nie aku rasa . Aku nak kupaskan satu persatu . Jyeah , macam nak kupas bawang pulak . Dengar sini peeps , aku memang sedang pancaroba . Mhewhew , tapi aku belum ready nak bercinta lagi la . Aku nak ada boyprend , tapi aku taknak bercinta ? Bole tak ? Siapalah yang beruntung dapat cinta pertama aku 2012 . Mhewhew , tapikan aku nak sangat DIA berasal dari kampung dan hidup SEDERHANA . Taknak orang kaya , sebab aku nie pun orang kampung . Sakai je , tak lawa mana . Tapi janji ada paras muka yang sempurna . Dan si DIA tidak mempunyai paras rupa yang HANDSOME tapi sedap mata memandang . Hikhok , kalau si DIA dapat meragut hati aku harap sangat dia boleh terima aku as well as can .#Ewaahh ayat , Zaman sekarang nie lelaki nak dahi licin , freehair bagai , seksi-2 , nak yang berstyle . Alahai , risau aku . Aku nie dah la kulit tak bersih . Sana gerutu , sini gerutu . Hidung kembang kuncup , kulit sana putih sana hitam . Errrr , ada tak nak terima wanita macam saya ? Mhewhew , ayat simpati sangatkan ? 

Tapi , KENYATAAN 

Photobucket