Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Hello Elibadi

Dengar sini , sekarang gua baru nak berjinak-jinak dengan PHOTOGRAPHER #Poyo pulak aku . Mhewhew , thanks to elder brother , Mohd Hairul Bin Abdullah yang sudi jadi model aku sebagai shoot . HAHA , again thanks to Nikon D80 , abang JIMAT aka Photographer wedding F&S , for those who are comment my photos . Thanks alot . I really appreciate <3 Let is show youuu

 My mum , mhewhehw



Okayy , malas nak cakap banyak . Sebab kali nie hati aku berbunga-bunga kembali apabila dapat berhubung melalui MAXIS bersama dengan SUPER A #Ayat aku melayu sangat . Lantaklah . Jangan happy dulu , Farah . Cukup sekadar mengeluarkan senyumanmu acam gini . 


Last words dari gua , terimalah pantun yang gua bikin sendiri dan hanya memerlukan modal masa selama seminit je . HAHA , dengarkan + bacalah =)

Pergi ke sekolah jalan kaki , 
Wey hati gua berbunga kembali .

Kbhai ==' 

Photobucket