Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Forever Alone

                                               


Hello peeps , dah lama gua tinggalkan blog gua nie . Bukan apa , gua membawa diri yang lara untuk mencari ketenangan . Mhuaha , ayat sastera sangat tue . Okayy , berbalik ke topic asal . Sekarang gua dah mulakan hidup single gua . No wonder la baruu clash . Mhewhew , otey gua memang sangat kekok bila single nie . Maklum la , selalunya gua bangun pagi-pagi dah ada text , sekarang gua bangun memang tak kuasa la nak cari handphone . Kalau dulu sebelum tidur , ada orang call . Sekarang memang semua jadi gundah gulana . HAHA , memang dekat Facebook gua punya status sekarang semua pancarobah . HAHA , memandangkan gua dah single available . Gua memang tegur semua orang yang orang tegur gua #ayat rasanya tunggang-langgang . HAHA


Mak Gayah masak ikan keli untuk tengahari ,
Gua tengah singlelah ni .


Sometimes hidup single nie memang bosan . Jelly gua bhai , bila tengok ramai orang dating dengan couple memasing . Alahai , menangis tak berlagu gua pandang mereka . Ex bf gua pun dah ada baru , and sekarang sudah masanya gua pun nak cari baruu . Ekekeke , tapi gua nie agak la memilih sikit . Bukan apa , semua orang nak yang terbaik kan ? Kalau tak , takpayah nak bercinta bagai ==’ Agak-agak lakan , gua nak huraikan beberapa characteristic untuk BF gua . Mai baca nok ,


 Solat jangan tinggal dan aku sentiasa akan ingatkan dia . HAHA
 DIA mesti la yang sangat romantic gitu . Tapi jangan leww sampai menggelikan ketiak aku
 DIA mesti call aku hari-2 sebelum aku tidur .
 Kelakar yang teramat sampai aku ketawa menggila .
 Boleh terima aku as well as can , sama ada cacat cela aku atau Parut sana sini bagai
 Tidak mengongkong aku sama sekali , tapi bukan IGNORE aku
 Semestinya caring , tapi bukan duk mengepit 24h
 Pandai bermain dengan instrument music
 Berasal dari kampung dan bukan dari golongan kaya
 Tidak HOT sangat , tapi sentiasa cool dengan gayanya
 Tak pernah nak kritik apa yang aku pakai , sometimes gua nie selekeh dan sakai
 Tidak terlalu FORMAL , malah lebih suka guna kau dan aku
 Sentiasa memahami aku dan tak mencarut ke atas diriku . HAHA
 Suka buat surprise
 Tidak mengREPLY text yang pendek sampai aku rasa nak mencarut as EMM , YEA , TAK , BOLE . Wth lebih tue
 Dia respect FAMILY aku


Act memang banyak sangat la kalau aku nak huraikan . Tapi yang penting , memang aku taknak cari yang handsome-2 nie . Payah nak jaga doh nanti . Mhuauaa

Photobucket