Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Congrate Mr F and Mrs S

Selamat petang readers . Okay , hari ini aku badmood+penat giler kaww punya . Di kesempatan ini aku nak mengwishkan EX-BOY aku zaman aku form3 dulu-dulu kala sudah pun berkahwin . Mhewhew , aku pergi nikah dia lewww tadi . To F , Selamat Pengantin baru . Jaga isteri mu seperti mata mu menjaga aku dahulu . Hikhok , tapi jaga bini lagi syiok kan ? Okay , fine . Lets I show youu a few photos masa nikah tadi .


Ingat ang sorang jew nak berPHOTO bagai , mhewhew . Iteww pun nak jugak la . Sorry , muka aku memang tengah gampang sekarang ==' Sikit sudah la , malas nak bagi banyak-2 . Kang muntah pulak korang . Hikhokhik =)



Photobucket