Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Alkisah , tersebutlah sebuah kisah


Hari nie memang aku penat giler . Taktahu la kenapa badan aku nie rasa dihempap oleh raksasa berbadan tong drum yang tak boleh nak kira timbangannya . Alahai , memang post nie dah lari dari landasan . HAHA , akibat kebosanan yang melandan . Jadi , aku meringankan jari aku untuk edit blog si jejaka AS nie . Mhewhew , akhirnya jadi jugak setelah terencat kepala hotak aku bermain dengan code blog . Mhewhew , to AS . I hope you like it . Tapi nie memang simple la kan ? I taktahu nak bagi macam mana , banyak skin yang gegirl punya . So , I suggest nie je la kan ? Omeyy jugak . Kalau you tak suka pun , diam-diam . Jangan bagitahu I . Mhwehwehw , alahai genyahnya kau !


Bangun je pagi , aku dapat text dari EX-BOY aku . Jyeahh , now kitaorang dah berkawan baik ? Dalam kata orang putih , buddy . HAHA , even kitaorang dah clash pun but kita masih lagi bergenyah macam couple . Alahai , apa salah kalau kawan ? ? And aku memang dah tak ada perasaan sayang ke hapa untuk dia . Melainkan as a EX-COUPLE . 

Daddy , I may find my Prince but you will always be my King

 

Photobucket