Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







I miss you . The old you .



Saya nak awak yang dulu ! Yang selalu usik saya sampai saya merajuk . Then , awak pujuk . Rindunyaaaaaaaa ! Awak , kalau larh saya boleh , Saya nak jerit puas puas yang saya rindu awak sangat ! Dan saya nak semua orang tahu yang saya sayangkan awak . Rindukan awak . Tapi saya tahu , saya tak boleh buat semua tu . kan ? Saya tahu siapa saya pada awak & hati awak . Mungkin saya dah tak dianggap macam dulu . Apa yang saya mampu , saya nak minta maaf sebab saya tahu , saya banyak sakitkan hati awak . Saya selalu kecewakan awak . Maafkan saya . 






Sesungguhnya , saya rindu awak yang dulu . Kini saya lemah bila awak dah lain . Dah berubah , saya tak kuat . Saya lemah sangat . Kadang kadang , saya dapat rasa yang awak jauh sangat dari saya . Awak lain  . sayang . Apa yang saya fikir , saya nak awak . tu jew . Saya dah tak fikir pasal diri saya . Sebab diri saya akan lengkap kalau awak ada . Saya cuma nak awak tahu , saya terlalu sayangkan awak , terlalu cintakan awak , terlalu rindukan awak . Mungkin dulu saya pernah lakukan kesalahan yang dulu . Tapi , untuk kali nie , saya janji . Saya takkan tinggalkan awak sekali lagi . Saya cuma nak awak yang dulu . Dan saya nak kita jadi macam dulu . Saya rindu semua tu dalam hidup saya & hati saya hanya ada awak !  


Ya Allah tolonglah pulangkan balik dia padaku ♥

Photobucket