Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







i hate being jelous and depressed it sucks



Sakit cemburu. Hati rasa tak menentu. Duduk salah, berdiri salah. Jaga susah, tidur pun payah. Terkebil-kebil, melayan berjuta persoalan yang pasti aku berikan berjuta-juta kemungkinan. Mencongak soalan dan jawapan sendiri. Mahu bertanya, takut jadi salah anggapan. Kata nanti aku mahu jadi raja. Bukan. Aku berumpah atas nama Illahi. Datang teka-teki, jantung hampir meledak seperti gunung berapi. Mahu cepat-cepat minta jalan cerita yang benar. Sudah dapat garap segala, masya-Allah, hati ringan rasa sedang terbang tinggi~

Aku ini lemah. Rupa saja gagah. Aku cuma mahu kata tenang pada hati. Bahawa kasih yang aku jaga bukan untuk sia-sia. Bahawa kasih yang aku jaga bukan main-main di titip usia. Ada kata aku obsesi. Iya. Memang. Jadinya mengapa? Mahu aku buang jauh-jauh rasa ini? Boleh. Boleh saja aku buang . 



Stop trying to make me jealous . Its not working .

 




Photobucket