Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Hanya mampu tersenyum



Aku Sayang Kau , Tapi Cinta Itu Bukan Milik Kita Berdua :) Walaupun Suatu Hari Nanti Aku Akan Dapat Yang Lain , Tapi Percayalah. . .Cinta Ku Terhadap Mu Tak Akan Padam Buat Selamanya Bagaikan Api Yang Membara :)
Aku Tahu Aku Tidak Sempurna Dimata Mu. . . Aku Juga Tahu Yang Aku Selalu Berlagak Pabila Bercakap Dengan Mu. . . Mungkin Kamu Jijik Dengan Perangai Ku Kerana Perangai Ku Tidak Sepadan Dengan Diri Ku Yang Hina Ini. . . Tapi Semua Itu Hanya Untuk Hiburkan Hati Mu Disaat Kamu Sedih , Aku Tak Ingin Melihat Kamu Sedih. . .Aku Sayang Sangat Kat Kamu :') Ini sahaja Dapat Ku Luahkan Kerana Hati Ku Sebak Ketika Menaip Ini , Walaupun Ianya Pendek Dan Kurang Bermakna. . .Tapi Inilah Isi Hati Ku Yang Ingin Diluahkan :') sekian. #^_^

Photobucket