Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Cerita ENTRY malam begini

Malam nie akuu memang tak boleh nak lelapkan mata . Idk why , but akuu memang tengah dilanda segala konflik REMAJA . okayy , pagi-pagi aku dah online . Ada seorang friend dari Facebook aku nie share pasal NECKLACE OWL . Ohmeee , act necklace tue memang HARAM untuk dipergayakan oleh manusia . Idk betul ke tidak . But , memang aku ada pakai rantai owl . Nak dijadikan cerita , aku taknak akidah aku terbatal or wat . Nie pasal agama , jangan buat gurauu okay . Nanty aku nak bagi sedekah NECKLACE OWL nie dekat friends aku yang non-islam . 


okayy masuk babak cerita numbe 2 . Hari nie 10.12.2011 bersamaan hari Sabtu . Ramai yang plan nak hang , but aku duduk rumah saja . Act , tangan akuu dah pun penuh dengan inai . HAHA , macam nak kawin pulak . Bukan apa , aku memang dah lama giler tak pakai . So , try la pakai . Sambil la tunggu tue , aku terlelap la dekat lantai . Tuptup bangun , mak ai . Habis bercomot inai-2 kat tangan akuu . Sampai kat dahi pun ada . Ganasssnya cik Farah tidur . Okeng , kebetulan jugak hari nie . Hari gerhana bulan . So , semua pakay heboh dekat Facebook . Termasuk la akuu .

Sempena Gerhana BULAN ini . Kita nampak bulan, tetapi sebenarnya bulan jauh dgn kita sebaliknya kita tak nampak Allah, tetapi sebenarnya Allah dkt dgn kita . Dari jauh kita nampak bulan itu kecil ttpi bulan itu lebih besar dari kita sebaliknya kita xnampak kekuasaan ALLAH tetapi ALLAH itu lebih berkuasa daripada kita #Mudah-mudahan results SPM jugak canti macam bulan malam nie . AMIN !

Okengg , masuk ke babak percintaan pulak . Ouhyeaahh , sekarang aku taktahu la kenapa . Okayy , stop ! Malas nak jiwang-2 bagai di blog . Rasanya sampai di sni sahaja enrty fawa . Okeng , gudnite

Photobucket