Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Hope you know the meaning

Pic nie time kteorang tengah bahagia . #Sukasangattimenie

Malam nie akuu uphadet belog ketika berada di luar rumahh . Lihat suasana langit yang agak cantik sambil petir2 gitar lagu Pak Bruno Talking To the Moon . Jyeahh , nie memang lagu pebret akuu time mood sedang goyang . Act , akuu baru je berjinak-jinak dengan gitar nie . Thanks to Brather sebelah umah yang sudi ajar akuu dan pinjamkan gitar dia . HAHA .


Okayy , back to the topic , act akuu dah malas nak jawab mengenai relationship akuu . Hari nie akuu nak uphadet belog mengenai time akuu bercouple-couple dulu . Jyeahh , dulu memang aku ada DIA . Kami sweet sangat dari Facebook , text , gayut and sampailah berjumpa . But , tiba-tiba secara pantasnya hubungan kami goyah . Sumpahh , time akuu dengan DIA duluu banyak giler kenangan antara kami . DIA orang pertama yang buad life aku benar-benar rasa disayangi . And aku tak sangka , aku sendiri yang lepaskan perkataan CLASH tue . 


Im , sorry AWAK ! Saya taknak awak benci saya , saya tak sanggup nak dengar SAYANG awak dekat saya , bertukar jadi BENCI . Saya tak boleh nak teruskan hubungan kita . #tears . Kalauu menangis sampai air mata darah pun , belum tentu kita boleh jadi macam duluu .
Okayy , kalauu awak terbaca belog saya . 




Nie untuk awak . Tapi , saya tak rasa awak masih nak stalk BLOG saya lagi . Sokeyy , saya pahamm awak ! Saya tahuu awak dah lain sekarang . Takpe la , saya redha .

Aku redha untukmu yang aku cinta
Demi kebahagiaan kita
Mungkin kan kekhilafanku
Aku redha cinta ini terbiasa
Ujian telah huru-hara
Mencari kelemahanku
Maafkan aku tak berjaya
Mencipta bahagia ku janjikan



Dia terlalu sayangkan aku . Itu yang aku sangat pasti . Atas sebab itu aku rasa terlalu selesa kerana aku yakin dia tak kan meninggalkan aku. Dia sanggup mengetepikan kepentingan diri sebab nak menjaga hati aku. Sebarang perselisihan, dia yang akan mengalah dan dia akan menyalahkan dirinya sendiri walaupun jelas memang salahku . Mungkin kita tak ada jodoh . Awak lelaki yang baik! Awak berhak dapat perempuan yang lebih baik. Saya nak awak janji dengan saya satu benda, untuk kali terakhir. Satu hari nanti bila awak jatuh cinta dan awak betul-betul sayangkan dia, hargai perempuan tu. Mudah-mudahan perempuan tu akan sayang awak, terima awak seadanya, hormati awak sebagai lelaki dan yang paling penting bahagiakan awak. Saya akan bahagia tengok awak bahagia !



Selepas ini, saya harap awak tidak akan hilangkan ingatan awak pada saya. Biarpun diri saya ini hanyalah sebesar zarah di hadapan mata hati awak, namun awak jangan lupakan saya. 5bulan 2minggu 2hari adalah satu tempoh yang singkat untuk saya lebih mengenali awak.  " Kalau Tuhan mentakdirkan umur saya panjang ingin rasanya sekali lagi saya harungi hidup ini bersama awak di dalam satu keadaan yang berbeza di mana awak benar-benar mencintai saya dan menyayangi saya sepenuh jiwa dan hati awak. Andai terjadi, saya dapat rasakan bahawa sayalah manusia yang paling bertuah dapat memiliki awak ." 


Sekiann . 

"Kesabaran adalah tunjang kekuatan dan kebahagiaan di dunia mahupun akhirat...."

Photobucket