Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







bila nak jadi SEMPURNA



alangkah indahnya jikalau aku mampu menjadi sperti itu...
tanpa perlu ada rasa bersalah.
tanpa perlu ada rasa sedih.
tanpa perlu rasa pedih seperti ini.

aku sedang cuba menjadi insan yang sempurna,
aku sedang cuba menjadi kawan yang sempurna,
aku sedang cuba menjadi anak yang sempurna,
aku sedang cuba menjadi kekasih yang sempurna,

tapi..bila aku gagal untuk menjadi sempurna

tipu bila aku ckp aku tidak kecewa.
tipu bila aku ckp aku tidak menangis.
dan sesungguhnya aku sebenarnya sedang terseksa.
terseksa kerana kesilapan yang aku ta pernah menjangkakan akan terjadi.


aku cuma mahu bahagia seperti orang lain.
aku cuma mahu melihat wajahnya untuk kali terakhir.
aku cuma mahu melihat senyumannya sebelum aku pergi.
dan aku cuma mahu melihat lambaian kasih sayangnya sebelum aku semakin jauh darinya.



Photobucket