Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







ALLAH SENGAJA

sebenarnya ALLAH SENGAJA TEMUKAN KITA DENGAN ORANG YANG SALAH ==' nak tahu sebab apa ? baca sini .

sebab ALLAH SENGAJA TEMUKAN KITA DENGAN ORANG YG SALAH :

memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih . lagi-2 kalau dibuang cenggitu jea tanpa sebab . tapi itulah juga petanda terbaik utk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang :)

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA ..

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik ..

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH .

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita dapat kasih sayang yang terbaik khas untuk kita ..

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita sedar bahawa ALLAH maha pemurah dan maha penyayang kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yang hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan ..

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua org berpeluang utk mengalaminya ..

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita jadi MANUSIA YANG HEBAT JIWANYA ..

--> memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita lebih faham CINTA YANG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH ..

-->memang ALLAH SENGAJA menemukan kita dengan org yang salah supaya kita lebih mengenali kehidupan yg tak selamanya kekal ..

#wahai sahabat yg kecewa , menderita dan sengsara kerana cinta . fahamilah bahawa kita makin sampai ke penghujungnya . hari esok pun kita tak pasti samada menjadi milik kita . gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA dan meninggalkan laranganNYA . percayalah bahawa sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan hanya KEPADANYA #

so , buat mereka-2 yang kecewa dek rumah tangga dibadai ombak . itulah orang kata jangan berumah di tepi pantai # tiba-2. HAHA# . jangan la kecewa okayy . masih ada yg terbaik yang ALLAH dah janjikan untuk kita . cuma masa yg akan menentukannya . insyaallah :)



People look for a perfect person to Love But they fail to realize that people become perfect only when we begin to love them Sincerely ! ♥



Photobucket