Farah's Story

SHAWL is covering my HEAD instead of my BRAIN ♥

He might have million of flaws, sometimes he may act stupid, behave like sengal-sengal. No one in this world can beat him ♥

Daisypath Anniversary tickers

Entries About







Terima Kasih For CLASSMATE

Okayyy , niy bukan kali pertama aku buad makan-makan untuk classmate aku . Tapi niyy dah tahun yang kedua . Tapi tahun niyy memang best giler . Half jugak budak melayu yang datang . Memandangkan sch aku tue sch cina , so budak melayu memang kurang la kan ? Tahun niyy aku buad makan2 time waktu malam . Aku takut giler diaorang semua tak datang coz besok tue hari isnin ada paper SENI pulak tue kan . Goshh , aku tak sangka dorang datang gak . Gurls Tengs for coming yeah ! Esp , Rasyidah , Nuril , Wan , Siti , Eika , and Amalina . And boys pulak , Zul , Gem , Amy , Zafri , Adik Zafri , Nizam , Firdaus , and Azmir . ILOVEYOUGUYS .













Photobucket